Så er du kommer i gang med din muskel-byggeplan, er du sandsynligvis vil begynde at betragte de forskellige tillæg, der er tilgængelige til at hjælpe tage dine mål til det næste niveau. Det er vigtigt, når du gør, så du ikke lader dig glemme betydningen af ren hårdt arbejde. Der er nogle kosttilskud, der kan, når kombineret med hårdt arbejde, tage dine fremskridt til det næste niveau.

En sådan tilføjelse er den kommercielle vægt gainer produkt. Du skal være forsigtig, når du vælger en vægt gainer dog, da de alle er ikke skabt lige. Forstå type vægt gainer du har brug for, og hvordan man bruger det korrekt, vil være afgørende for at se gode resultater fra det.

Her er hvad du bør overveje.

Samlet kalorieindhold indholdet af din vægt

Den allerførste ting at vurdere, når du ser på de forskellige vægt Gainers er det samlede kalorieforbrug sammensætning. Disse produkter kan variere voldsomt i form af total kalorieindhold, så tager et alvorligt kig på dette aspekt er afgørende for dine mål. Hvis du vælger en af de ekstreme vægt gainer produkter (1000 + kalorier), kan du begynde at få overskydende kropsfedt på en betydelig hastighed. Altid huske, at kroppen kun kan håndtere så mange kalorier på én gang, så når du spise for meget til det yderste, er du nødt til at betale prisen - og flydende kalorier tæller.

Normalt er den bedste løsning er at vælge et moderat kalorie niveau for din vægt gainer, et eller andet sted omkring området på 300 til 600 kalorier per portion. Dette virker fantastisk, hvis du har svært ved at opfylde dine samlede kalorie behov på daglig basis. For mange allerede muskulære hanner, betyder dette vise sig at være et problem. Få bliver nødt til at tage i tusindvis af ekstra kalorier selv.

Makronæringsstoffer Sammensætning af vægten

Ser på MAKRONÆRINGSSTOFFET indhold af produktet er også vigtig. Alt for mange vægt Gainers vil have store mængder af sukker tilsættes til dem, der forårsager en skarp stigning i insulin, efterfulgt af et nedbrud. Denne spike af insulin kan være okay, hvis du lige har afsluttet en workout og søger hurtigt kan genoprette muskel glykogen niveauer (og følger den shake med en solid langsommere form af kulhydrater en time senere), men under andre tidspunkter af dagen, du ønsker at undgå dette, da det vil skabe ravage på din energi niveauer og kunne fremme større fedt oplagring.

Også se fedtindholdet i vægt gainer. Nogle vil balancere kulhydrater og fedt, så det er mere et måltid udskiftning form af pulver. Dette kan være okay, men du skal se i form af fedt og sørg for det er ikke mættet fedt. Nogle vægt Gainers har medium triglycerider som en form for fedt, der er stor som kroppen behandler dem anderledes end andre fedtstoffer.

Timing af vægten Gainer

Forstå den rette timing af din vægt gainer er også vigtigt. Hvis du vil vælge en shake der har en højere grad af fedt (sige over 5 gram), bør du ikke tage dette i umiddelbart efter træning som under dette punkt fedt skal undgås så fordøjelsen ikke er bremset. Dem ryster skal gemmes og tages i senere i løbet af dagen mellem dine måltider for ekstra kalorier.

 

Nogle mennesker også frygter at have et stort måltid før sengetid, men hvis du kæmper med at opbygge muskler på grund af manglende kalorieindtag, en shake om aftenen kan være en god løsning, når du er for fuld til at spise. I dette tilfælde gå med en vægt gainer der har en moderat kulhydrat niveau (højere i sunde fedtstoffer), da dette vil forhindre blodsukkeret falder natten få dig til at vågne op.

I betragtning af hjemme lavet Vægt Vindere

Du kan også vælge at lægge vægt på at lave dine egne hjemmelavede vægt gainer. Dette er en nice mulighed, da det vil give dig total kontrol over smagen, total kalorieindhold, og typer af kulhydrater og fedt, der går ind i det. Du kan nemt oprette en vægt gainer shake ved at kombinere ingredienser såsom protein pulver, dextrose eller maltodextrin, rå havre, kokos olie, jordnøddesmør, hytteost, frossen frugt, yoghurt, etc. Tænk på det som en hjemmelavet shake med ekstra kalorier. Hvis du leder efter en ren tør vægt gainer, blandes sammen vanille protein pulver, nogle maltodextrin og nogle tørrede kokos for fedt (du måtte ønske at male dette op, så det er i en finere form). Dette kan let kombineres med vand eller mælk til en hurtig shake på farten, når du ikke har en blender.

Ved at gøre, at du vælger din vægt gainer klogt, ved du det kommer til at arbejde optimalt for din krop. Må ikke altid bare gå med hvad du synes er det bedste mærke eller hvad der smager bedst, men snarere læse over den ernæringsmæssige profil for at se præcis, hvad du får, når du tager en portion.

Læs mere om weightgainer på: http://www.proteinpulver-online.dk/

Flere artikler af mikenielsen95

Tags:,