Selvom vi danskere er et travlt folkefærd, vil vi ikke gå på kompromis med kvalitet og service. På nettet har vi mulighed for at ordne alt fra shopping til receptfornyelse, og nu kan vi også administrere vores kontaktlinseabonnement online.

Ifølge forbrugerekspert og seniorkonsulent Mette Skovgaard Frich fra Retail Institute Scandinavia vil vi forbrugere i fremtiden i langt højere grad forvente at have butikker, der møder os præcis, hvor vi er. Og netop dette behov kan butikkerne tage højde for ved at rykke online og tilbyde fleksible og personlige services.

Derudover bliver vi som forbrugere mere utålmodige, når det gælder ”at rende ærinder”. I den forbindelse siger Mette Skovgaard Frich, at vi gerne vil bruge tid på at gå i en fysisk butik, når det giver mening – og det gør det, når vi vil sanse og prøve ting. Men resten vil vi gerne have mulighed for at ordne online, når det passer os.

Et kontaktlinseabonnement med praktisk online service

Med et abonnement på kontaktlinser hos optikerkæden Synoptik får man nu adgang til onlinetjenesten ”Mit Synoptik”, og her kan man f.eks. chatte med kontaktlinseeksperter, få pollenvarsler og seneste nyt om kontaktlinser. Derudover kan man se sin saldo og blive mindet om sin næste synsprøve – alt sammen fra computeren eller mobilen når og hvor, man ønsker det.

Med etableringen af den nye tjeneste ønsker Synoptik netop at imødekomme brugernes behov, og kundechef hos Synoptik Lise Lotte Blom Andersen håber, at det online kontaktlinseunivers vil gøre det nemmere at være kontaktlinsekunde i Synoptik.

Du kan få adgang til det online univers ved at blive kontaktlinseabonnent hos Synoptik. Bestil tid til at prøve kontaktlinser her – så får du foretaget en Certificeret Synsprøve og får de helt rigtige kontaktlinser med hjem.

Om Synoptik

Synoptik blev etableret i 1931 og er med 102 butikker i Danmark førende inden for salg og service af briller,
kontaktlinser og solbriller. Virksomheden er en del af én af verdens største optikerkæder, GrandVision, der
har over 4000 butikker i 40 lande.
Synoptiks mål er at yde markedets bedste service og rådgivning til skarpe priser.

For yderligere oplysninger, kontakt venligst:
Lise Lotte Blom, kundechef for kontaktlinser, Synoptik A/S, på tlf.: 2 999 8 999 eller e-mail [email protected] 

Tags:, ,